Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra informasjon anng mitt oppgjør ved reiseforsikring.
Dårlig behandlet sak, fikk kun en brøkdel av det jeg hadde betalt for leie av leilighet i København men ikke fikk brukt den pga korona'n. Dette var en 80 års gave til min mor, og jeg betalte hele summen med mitt kredittkort, da burde vel jeg fått tilbake den summen på mitt kort, men neida fikk tilbake bare noe.
Utfyllingsskjemaet er forståelig. God tilbakemelding og raskt oppgjør.
Så langt veldig fornøyd. Er også så heldig at jeg ikke har hatt behov for å bruke våre forsikringer ofte.
Dårlig kundebehandling, veiledning og tilbakemeldinger. Har måtte følge opp flere ganger, fått instrukser som så er endret flere ganger underveis. Saken er behandlet uprofesjonelt og med bevisst misforståelser/endringer av informasjon og for å få ned summen som skal dekkes. Det går rett og slett ikke an å holde på slik når man skal være en profesjonell aktør i markedet. Saken vil bli meldt inn til Forbrukerrådet.
Litt lite til bake på forsikringa, og eg måtte si litt fôrmangel ganger at det ikkje kunne repareres. Men ellers bra.
Får alltid kjapp hjelp. Hvis noe skal repareres får jeg god informasjon om hvordan jeg skal forholde meg. Hvis et beløp skal refunderes kommer det veldig kjapt. Hyggelige folk på kundesenteret.