Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er godt fornøyd og har fått god hjelp da bilen måtte på verksted.Det var ingen problemer med leiebilen heller.
Rask behandling av skadeoppgjøret fra selskapet. Veldig bra!
Vi var heldig med saksbehandler i sr bank veldig god hjelp der 👍👏
har skrevet det lenger opp hva som er galt. Skal ikke være sånn att jeg skal lyve om saken for å få uhellet dekt på fosikringen.
Prøvde å få meg som kunde til å godta delskyld i en trafikkulykke der motpart brøt vikeplikt.
Raske tilbakemeldinger ved kontakt av kundebehandler. Få kontakt med samme rådgiver kan forbedres.
I forbindelse med å fremskaffe dokumentasjon brukte jeg bilder og kort tekst for å forklare. Og at skjema var fleksibelt. Kjempeviktig å bli trodd. Nettsiden med skjema lukket seg og jeg måtte få tilgang på nytt