Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av skadeoppgjøret fra selskapet. Veldig bra!
Vi var heldig med saksbehandler i sr bank veldig god hjelp der 👍👏
har skrevet det lenger opp hva som er galt. Skal ikke være sånn att jeg skal lyve om saken for å få uhellet dekt på fosikringen.
Prøvde å få meg som kunde til å godta delskyld i en trafikkulykke der motpart brøt vikeplikt.
Raske tilbakemeldinger ved kontakt av kundebehandler. Få kontakt med samme rådgiver kan forbedres.
I forbindelse med å fremskaffe dokumentasjon brukte jeg bilder og kort tekst for å forklare. Og at skjema var fleksibelt. Kjempeviktig å bli trodd. Nettsiden med skjema lukket seg og jeg måtte få tilgang på nytt
Umulig å vite hvor man skal ringe når man er organisert i FO, så jeg måtte ta 3 telefoner til ulike nummer. Alle mente det ikke var riktig sted å ta opp saken som bestod i å få informasjon om dekning ved utenlandsbesøk, deriblant eventuelt coronarelatert sykdom