Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig og villedende kommunikasjon. Manglende forklaring på hvordan skadeutbetalingen ble beregnet.
Har lo favør innbo som skal være en god innboforsikring, når uhellet er ute, er det utrolig mange ting som gjør at skaden ikke dekkes. Hadde en dyr jakke som bre revet i stykker på tornebusker, ingen dekning, men hadde jeg tent på jakken ved ett uhell så hadde skaden vært dekket. Merkelige greier 😥
Eg har aldri brukt innboforsikringa mi før, men rask og god service frå Fremtind gjorde det enkelt for meg når eg plutseleg trong hjelp. Super forsikring!
Meget fornøyd med god service og tilbakemelding! Mvh Torbjørn D.
Saksbehandlingen hos Fremtid gikk effektivt og greit. Vi er fornøyde med Fremtind
For det første hadde det vært mer passende med Spareban1/DnB Forsikring som navn selv om det er lengre. Takstmann er årsak til at oppgjøret tok tid. Takstmann var profesjonell, men brukte lang tid på takstrapport. Meget fra oppfølging fra selskapets representant
Rask og effektiv synes jeg , og raskt oppgjør, noe som er viktig for de fleste tror jeg . Dyktige takstmenn kommer ganske fort på banen, og kommer med forslag til løsning på det aktuelle problem ...jeg er fornøyd til nå :))