Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk veldig greit og forståelig. Særlig med tanke på at jeg ikke er god på data. Hele saken gikk i orden på bare 3 timer. Kjempefornøyd.
Fikk veldig dårlig behandling og oppgjør etter en skade som gjorde at vi ikke kunne bo hjemme.
Meldte skade på bil. Viste seg at jeg hadde kjørt noen km. over forsikringsgrensa. Måtte betale stor del av regningenen selv. Senere også nektet erstatning for stjålne smykker. Byttet da forsikringselskap.
Opplever rask saksgang og flinke folk på kundeservice.
Kontaktet selskapet ved 3 anledninger. Da fikk jeg et frekt svar om at viss alle purret/ringte for å høre hvordan det lå an med saken deres, ville fremtid aldri komme i mål med sakene flg med corona.
Har benyttet bilskadeforsikring og reiseforsikring og er veldig fornøyd.
God tilbakemelding underveis selv om salen tok noe tid å ferdigbehandle.