Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var veldig enkelt å melde skade via den digitale portalen. Veldig greit å slippe lang ventetid i telefon.
Jeg har god erfaring med den kontakten jeg har hatt med selskapet.
Har hatt et par saker hos dem, misfornøyd med noen, men alt i alt synes at det er bra selskap, tilgjengelig og behjelpelig. Veldig modern og digital selskap, det liker jeg veldig.
Fantastisk service av en hyggelig dame jeg snakket med. Anbefales.
Lett å få meldt om avbrutt reise, kun 3 mnd. før utbetaling i disse tider, meget bra.
De er veldig raske til å ordne opp med utbetalingen, både før og etter Corona. Svartiden deres ble meget heftig lang under Corona, likevel ordner de kjapt opp når du først får tak i de. Totalt sett er jeg svært fornøyd med de. Skal de forbedre noe, må det bli å matche servicen sin på epost, med den de viser på telefon. Det er alltid veldig bra service på telefonen, håper det blir samme standard eller bedre på epost også =)
Har alle mine forsikringer i selskapet, både hus-, innbo-, bil- og reiseforsikring. I alle mine saker overfor selskapet, har jeg mottatt oppgjørene rettidig og til min store tilfredshet. Basert på mine erfaringer med Fremtind (tidligere SpareBank 1 Forsikring), er dette en meget ryddig, trygg og god "samarbeidspartner". Jeg har egentlig vanskelig for å se noe forbedringspotensial hos selskapet i dag.