Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk service av en hyggelig dame jeg snakket med. Anbefales.
Lett å få meldt om avbrutt reise, kun 3 mnd. før utbetaling i disse tider, meget bra.
De er veldig raske til å ordne opp med utbetalingen, både før og etter Corona. Svartiden deres ble meget heftig lang under Corona, likevel ordner de kjapt opp når du først får tak i de. Totalt sett er jeg svært fornøyd med de. Skal de forbedre noe, må det bli å matche servicen sin på epost, med den de viser på telefon. Det er alltid veldig bra service på telefonen, håper det blir samme standard eller bedre på epost også =)
Har alle mine forsikringer i selskapet, både hus-, innbo-, bil- og reiseforsikring. I alle mine saker overfor selskapet, har jeg mottatt oppgjørene rettidig og til min store tilfredshet. Basert på mine erfaringer med Fremtind (tidligere SpareBank 1 Forsikring), er dette en meget ryddig, trygg og god "samarbeidspartner". Jeg har egentlig vanskelig for å se noe forbedringspotensial hos selskapet i dag.
Jeg har ingenting å utsette på behandling av saken min. Svært godt fornøyd!
Jeg synes dette er ett firma som bruker lang tid og er skarp i mailsvar.
Skadet telefon kostet i 2018 kr. 3990,- Fikk erstatning 997,- med fradrag kr. 1000,- i egenandel. Modellen jeg hadde hatt var ikke lenger i salg, derfor tok de utgangspunkt i en nyere modell som er i salg nå og som er 2000,- billigere ved utbetaling av erstatning. Det er andre modeller av samme type telefon som er i tilnærmet samme prisklasse som den som ble skadet. Føler meg litt snytt.