Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når eg snakka med forsikringsselskapet på telefon, skulle ikkje dette vere noko problem. Fekk likevel blankt avslag! Istadenfor at forsikringsselskapet hjelp til og går mot flyselskapet/nettsida, må kvar kunde kjempe sin eigen kamp. Skulle reist i april, har fortsatt ikkje fått igjen pengane for kansellert tur. Og no får eg ikkje lenger tak i nettsida eg bestilte på..... Og ingen hjelp å få med forsikringa
Meget bra behandling av mine forsikringssaker oppgjøret var som forventet ,så det var ingen ting å bemerke
Synes dere bør senke egenandel på foreksempel ødelagte briller. Der ligger egenandel på 3000 kroner mens det på tv ligger på 1500 kroner.
Uansett ærend blir jeg alltid møtt av profesjonelle folk som evner å sette seg inn i saken og hjelpe til på en adekvat måte, uten å virke invaderende. Veldig profesjonelle!
Lett å komme i kontakt med ved behov for hjelp. Rask saksbehandlingstid
Ps.! Brukte bare pc. Altså ingen verbal kontakt. Fungerte overraskende bra ! Lettforståelig dataspråk. Pt. ingen opplevelse som jeg kan se noe bedring på for nåværende.Denne henvendelsen / saken ser jeg slik ...at det gikk greit og raskt. Hilsen Gogutten.
Jag har ikke vært mye i kontrakt med noen men denne gangen jag har ikke vært fornøyd med min sak jag synes jag ble ikke hørt og stolt på meg.