Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid, lite service innstilling og dårlig oppfølging. Dette er andre tilfellet jeg opplever det samme, da første gang var / er for nær slektning som ikke lenger orket å ta dialogen med Fremtind. De er urimelige og mangler ønsket om å ta vare på kunden.
Lyttende, forståelsesfull og behagelig telefonsamtale med skade-oppgjørskonsulent. Uforskyldt skade på ting som ble gjort opp pr omgående og erstatning sendt få timer etterpå. Meget hyggelig og god erfaring for meg som er 75 år og nesten aldri har hatt skader.
Veldig fornøyd og gode priser. Slår alle å båt som er vår siste forsikring.
Lett og greit selskap og være kunde hos, raske skadeoppgjør
Saken var lett og registrere pr mobil, ble oppringt av en kundebehandler som hadde noe spørsmål. Kort behandlingstid og raskt oppgjør .
Raskt og enkelt oppgjør. God service, og oppfølging.
Da jeg fikk bruk for dialog/hjelp viste de hurtig saksgang, god kundeservice og forståelse.