Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min erfaring er at Fremtind forsikring fremstår som imøtekommende og hjelpsomme. I de sakene jeg har kontaktet dem har jeg møtt positive saksbehandlere. Tid fra innmelding av en sak til avslutning har også vært overaskende kort.
Ble dyttet/skumplet uti et basseng på ferie av en ukjent person. Dette resulterte i en ødelagt telefon. Viser seg at fremtind ikke dekker slikt. Forsikringen abefales ikke -føler meg snytt.
Min erfaring med Fremtind er god så langt. Rask tilbakemelding etter skadeoppgjør.
Jeg fikk veldig god hjelp fra forsikringen, både da jeg ringte fra Danmark og Hjemme. De er serviceinnstilt, flinke og hjelpsomme.
Var i kontakt med if, og dei ville dekket skaden uten problemer. Hold dere vekke fra fremtind
I første info fra Fremrind om leiebil ved bilskade står det at leiebil dekkes med kr 500,- pr dag, inntil 45 dager. Vi hadde topp kasko og bonusopptjening. I kontakt med saksbehandler ble ovennevnte opplysninger bekreftet, og vi ble bedt om å finne en leiebil til maks kr 500,- pr dag. I ettertid vet vi at både info og saksbehandlers opplysninger var feil. Forsikringen skal dekke en tilsvarende leiebil fullt ut, uten kostnader for oss. Imidlertid trodde vi på de opplysninger vi hadde fått og leide en privat leiebil til kr 500,- pr dag. Kr 500 pr dag x 8 dagers leie = kr 4000. Da vi ønsket oppgjør for privat leiebil, kr 4000,- fikk vi en ny opplysning, nemlig at Fremtind KUN DEKKER 50 % ved privat leie. Dette fremkommer ingen info om dette. Det ser ut til at Fremtind snyter oss for en leiebil av tilsvarende kvalitet som vi hadde, og i tillegg halvparten av leiekostnadene ved bruk av privat leiebil.
Rask og enkel skademelding. God kommunikasjon og informasjon underveis. Kort behandlingstid. Jeg føler meg trygg på at jeg har en god forsikring og at jeg vil få hjelp hvis jeg trenger det også i fremtiden