Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg liker forsikring men jeg betaler alt for mye for at jeg må betale egendel igjen :/
Vennlige, lyttende, forståelsesfulle og rask forståelig repons 👍
Det gikk kjapt å få oppgjør og tilfreds med saksbehandler jeg var i kontakt med
Ekstremt rask respons. Ingen diskusjon omkring detaljer i mitt forsikringskrav.
Der er tyve jeg mistet min veske i polan Gdańsk jeg anmelde sak jeg fikk ikke noe fra selskapet det er forferdelig tull selskape
Vi kontaktet forsikringsselskapet for å snakke om et større inngrep hunden vår måtte ha. Det viste seg at den ene testikkelen ikke hadde falt ned. I følge dyrlegen var det risiko for at det kunne føre til kreft. Vi ville selvfølgelig gjøre noe med dette. Ventet LENGE på telefonen før jeg kom i kontakt med en ansatt. Vi snakket om saken PG hun skulle undersøke og kontakte meg igjen. Det gikk litt tid før jeg selv forsøkte å snakke med de igjen. Umulig å komme gjennom. Kan ikke sitte i 1 time telefonkø heller når jeg er avhengig av å være tilgjengelig på telefon på jobb. Etter gjentatte forsøk på å kontakte selskapet så ga jeg opp. Rasende av tanken på hvor «lett og flott» det er å komme i gang med, men når man trenger hjelp så stikker de hodet under jorda. Blir helt oppgitt.
Fikk god veiledning og utrolig kjapp og god service