Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En reise på 6 uker borte fra ditt hjem. Med flere mil begge veier er vel en reise?. Nei i følge forsikring selskapet.
Meget skuffet når det oppstår en skade, for da er det jeg som kunde som måtte ta kontakt med firma og innhente priser, for så å sende dette videre til dere. Dette mener jeg noe en takstmann fra dere skal utføre
Forsikringsoppgjør som forventet. Veldig greie tilbakemeldinger
Tok veldig lang tid, saken ble spredt over 3 forskjellige forsikringer masse misforståelser, men ordnet seg til slutt
Best på service og skadeoppgjør. Rask respons og brukervennlig rapportering.
Fornøyd med saksbehandler og hjelpen vi fikk. Men vi betalte reparasjoner selv og da er det kjedelig når det tar flere uker før oppgjøret er på konto.
Leverte inn en iPhone som skjermen var sprukket på Eplehuset tirsdag kveld. De konkluderte raskt med at den feilen mobilen hadde fått, ikke ble reparert og at vi ville få en ny mobil tilbake. Fredag kveld kunne vi hente ny, helt lik telefon.