Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringsoppgjør som forventet. Veldig greie tilbakemeldinger
Tok veldig lang tid, saken ble spredt over 3 forskjellige forsikringer masse misforståelser, men ordnet seg til slutt
Best på service og skadeoppgjør. Rask respons og brukervennlig rapportering.
Fornøyd med saksbehandler og hjelpen vi fikk. Men vi betalte reparasjoner selv og da er det kjedelig når det tar flere uker før oppgjøret er på konto.
Leverte inn en iPhone som skjermen var sprukket på Eplehuset tirsdag kveld. De konkluderte raskt med at den feilen mobilen hadde fått, ikke ble reparert og at vi ville få en ny mobil tilbake. Fredag kveld kunne vi hente ny, helt lik telefon.
Oppgjør etter " Corona reise" raskt og effektivt, i tillegg ble det ordnet slik at vår utvidede reiseforsikring ble stoppet midt i avtaletiden. Her tok man hensyn til reiserestriksjoner.
Dere tar godt vare på oss som kunder når vi tar kontakt ang skade for min del .Virker som dere setter oss kunder i fokus noe jeg vi setter pris på.Har hatt noen saker ang skaden osv fått velldig bra oppfølging fra dag en.Da lå ullevåll nyoperert om briller klær som ble ødelagt. Videre oppfølging penger til fysikalsk behandling gikk fint.Så alt i alt velldig fornøyd med dere som selskap. Tusen Takk.