Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skal du ringe de så tar det minst 30 minutter før du kommer igjennom. Hvis du er heldig og at linjen ikke blir brutt. Svar tid på saken var 1,5 måneder og saken ble avsluttet uten noen forklaring mens jeg sendte klage til de.. Svar på eposter tar også utrolig lang tid, hvis de svarer i det hele tatt! Styr unna Fremtind mens dere kan. Utrolig dårlig kundebehandling!!!
Alltid fått god oppfølging! Lett å kontakte dem, og rask behandling!
Vår nylige skadesak ble behandlet svært hurtig, noe som er essensielt for å etablere gode kunderelasjoner.
Saken løste seg på en kjapp og ryddig måte. Anbefales!
Som jeg nevnt over,- folk som behandlet saken min var veldig flink og forklarte på en enkelt måtte kunde rettigheter og hva vi har krav.
Gikk på nett og beskrev saken på en søndag. Ferdigbehandlet på minutter. Oppgitt hvor jeg skulle levere til reprasjon etter vedlagt liste. Svært kjapt og effektivt
Rask og enkel behandling av saken på telefon. Jeg trodde det måtte utfylling av skjemaer til, men opplevde en tillitsfull kundebehandler som gjorde opp saken der og da.