Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved en skade så er det mange utgifter som konkurrentene ville dekke, men det gjelder ikke for Fremtind - stiller man spørsmål får man ikke en gang et avventene svar - man får ikke svar i det hele tatt. Håper og tror jeg var ekstremt uheldig, men jeg ser nå at jeg burde hatt en forsikring som dekker tap ved forsikringsoppgjør fra fremtind.
Jeg ringer til de dere om min forskiring, dere forsent meg svar
Det er ikke alle som har evne til å forstå logiske ting! Har hatt brilleskade i familien, der avslår man synstest, men nekter i 1.omgang å forstå at noe av rabatten som er oppgitt på regning gjelder synstest! Får avslag på bilstol fordi jeg ikke har sagt akkurat hvordan den ble skadet! Vanskelig å si det, men det må jo være ved montering, men det har det har ikke vært noen kommunikasjon. Stolfeste knekt og kan tas ut av bilen det nå er montert i. Stolen er 1/2år og går heller ikke på garanti da de mener det er ytre skade!
Lett å komme i kontakt med rette vedkommende og rask respons på henvendelse
Det er enkelt å melde fra om skade og behandlingstiden er veldig rask og som vanlig er vi fornøyd med resultatet av skademeldingen.
Det er rask respons og behjelpelige konsulenter. Fikk god hjelp når det skjedde ting som gjorde at jeg trang veihjelp. Egenandel for dyreforsikringen er for høy ift. egenandeler på de andre forsikringene.
Fornøyd kunde over flere år. Lett å melde om skade og få hjelp