Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk 0 kr igjen for sykkelutstyr verdt 11-12 000kr. Sykkelen var brukt men hva har det å si når jeg uansett må bruke mye penger for å kjøpe meg ny
Rask god kundebehandling i forbindelse med saken..
Har hatt tre oppgjør med fremtind, og en pågående sak som ser ut til å havne i finansklagenemda. En av sakene gikk greit når man først treffer rette saksbehandler, men de to andre måtte jeg direkte krangle med saksbehandler for å i det hele tatt møte forståelse for problemene i saken. i utgangspunktet to saker uten kompliserende faktorer, kun forståelse hos saksbehandler. Den siste saken omhandler råte og igjen er fremtind vanskelige.. Det koster mye energi og tid for å ta kampen med så arrogante og lite forståelesefulle medarbeidere som innimellom også snakker dårlig norsk. Har dog opplevd hyggelige og kompetente saksbehandlere som tar deg på alvor men som man ikke kan få noen direkte telefonnummer til Ny saksbehandler på telefon ved hver henvendelse. Et stort pluss er billig forsikringer, men det spiller liten rolle når man ender opp med irritasjon hver gang man bruker det.
Jeg har hatt en ekornskadesak, pipebrannsak og bilskadesak i selskapet. Min saksbehandler var lite imøtekommende og dårlig til å følge opp sakene underveis. Jeg som kunde opplevde meg overhørt da jeg tok første kontakt og glemt underveis i saksbehandlingen. I forbindelse med den første skadesaken prøvde jeg å klage på saksbehandlingen men fikk ikke svar på det jeg klagde på. Den siste bilskadesaken tok tre måneder å behandle selv om ansvarsforholdet var helt avklart. Dette på tross av flere purringer underveis. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte kjøre med skadet bil i hele denne perioden.
Im very happy with all help i get from fremtind, recomended for everyone else, good work.
Fremtind gir god kundeservice. Veldig fornøyd med raskt og effektivt skadeoppgjør.
Rotete, lite hjelpsom og dyrt. Masse styr der det er tydelig at to selskap samarbeider men konkurrerer på samme tid.