Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en ekornskadesak, pipebrannsak og bilskadesak i selskapet. Min saksbehandler var lite imøtekommende og dårlig til å følge opp sakene underveis. Jeg som kunde opplevde meg overhørt da jeg tok første kontakt og glemt underveis i saksbehandlingen. I forbindelse med den første skadesaken prøvde jeg å klage på saksbehandlingen men fikk ikke svar på det jeg klagde på. Den siste bilskadesaken tok tre måneder å behandle selv om ansvarsforholdet var helt avklart. Dette på tross av flere purringer underveis. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte kjøre med skadet bil i hele denne perioden.
Im very happy with all help i get from fremtind, recomended for everyone else, good work.
Fremtind gir god kundeservice. Veldig fornøyd med raskt og effektivt skadeoppgjør.
Rotete, lite hjelpsom og dyrt. Masse styr der det er tydelig at to selskap samarbeider men konkurrerer på samme tid.
Kyniske og lite fleksibel midt under pandemien. Fikk ikke penger tilbake da jeg måtte avbestille flyreise pga mye smitte på hjemsted.
Fikk bare tlf om at saken var avsluttet. Ingen skriftlig begrunnelse.
Forsikringsselskapet kan ikke lovverket å behandler henvendelser der etter.