Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig rask avklaring om forsikring angående knust skjerm på mobil. Mobilen var fikset og betalt innen 4 timer. Kjempe fornøyd 😊😊
Rask tilbakemelding uten forklaring fra oss muntlig og ikke vurdert legens svar
Rask kundeservice og konsulentene lytter godt når man i mitt tilfelle var fortvilt over forsinket bagasje.
Fikk avslag på kompensasjon for nedkorting av ferietid pga Covid og karantene. Hadde jeg valgt å ikke reise ville jeg fått dekt alle utgifter i følge Fremtind. Vanskelig å forstå argumentene deres?
Vær obs på at du får ikke noe beskjed underveis i skade saken din. Du får mail når de har mottatt saken og når de avslutter den.
Enkelt å melde på nett,enkel å fortsette til reparasjon
Rask og effektiv behandling av saken.Hyggelig kunderådgiver.