Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstrem lang behandlingstid og ingen kommunikasjon. Bare fått sms om å ikke kontakte de pga at de har mye å gjøre.
Jeg fikk mitt forsikringsoppgjør barbert med 7000 kr, fordi den varen som var lik min ødelagte, var på tilbud i 4 (!!) dager. Et oppgjør med en tidsfrist, der altså. Under en hver kritikk. Beklageligvis så er denne forsikringen inkludert i mitt LO-medlemskap, så jeg kan ikke si den opp, men jeg kommer til å tegne en ny hos en annen tilbyder. Lofavør/Sparebank1 har i alle år fått strålende tilbakemeldinger fra alle jeg har snakket med i jobbsammenheng og privat, helt til de slo sammen forsikringene med DnB og ble Fremtind. Nå fikk jeg erfare det selv. Nei takk.
Det er enkelt å melde skade. Lett å forstå hva som er dekket av forsikringen. Rask og enkel behandling i skadesaker. Når alle kvitteringer og dokumentasjon er lastet opp, går oppgjøret av seg selv. Veldig bra.
Tok 1mnd å få et svar pga "sommerferie". Kan jeg betale ikke mellom mai og september fordi jeg har ferie? Anbefales ikke, sier opp.
Har hatt 2 saker med Fremtind, hvor en ga rask utbetaling og en ingen utbetaling. I den ene saken tok det lang tid før avklaring, men godt fortalt hvorfor jeg ikke fikk erstatning.
God respons og fornøyd med erstatning for det som ble ødelagt 👍😄
Årets premie på bilforsikringen har økt med 13,5 prosent.