Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verkstedet hadde kontakt med forsikringsselskapet. Alt gikk greit. Leiebilen var på plass fra den dagen vi leverte inn bilen ltil skaden var reparert. Rak og effektiv saksbehandling.
Kontaktet DNB / Fremtind Okt-22 vedr vannskade på kjøkken. Takstmann var raskt på pletten for og kartlegge hva som var problemet. Gulv ble først byttet etter over en mnd venting. Sokkel lister på kjøkken ble glemt bestilt selv om dette både ble purret på og at de tok med seg de skadde listene. -Skyldte på leverandører. -Tok kontakt med leverandør og leverandør sa at lister ikke var bestilt. Gulvet hadde fabrikasjonsfeil som burde vært observert av gulvlegging, men når det var kommet på plass så var det lite og gjøre. Dette ble observert og kommentert den dagen gulvet ble lagt og de hevdet "de skulle fikse det". Ett halvt år etter det ble lagt kom leverandør som var Kahrs på ballen og sendte sin egen mann for og se. Kontaktet Kahrs igjen og igjen og de sa de jobbet med saken. -Ingen ting skjedde der heller. I mellomtiden har jeg hatt ett tyvetalls telefoner til forsikringsselskap der jeg sitter i alle fall en halv time i kø før jeg kommer gjennom til kundebehandler for og så enkelte ganger og bli satt på nytt i kø til en ny kundebehandler. Jeg havner frem og tilbake blandt oppgjørs konsulenter, en ny hver gang der de alle dyrt og hellig lover at de skal ordne opp. -Pga alt rot har jeg blitt lovet at jeg skal slippe og betale egenandel. -Forleden dag fikk jeg en mail der de etterspurte innbetaling av egenandel og hvordan forsikringsoppgjøret mitt ble oppfattet nå som saken var ferdig. Da rant begeret over for meg! Saken er langt fra ferdig, og jeg fraråder samtlige og holde seg langt unna Fremtind! Maken til uryddig opplegg har jeg aldri vært ute for! De har ingen struktur og leser heller ikke historikk før man eksploderer over telefonen, og da lover de at de skal rydde opp....-og det skjer nøyaktig like mye som tidligere... dvs ingen verdens ting. Jeg er sjeleglad for at det ikke var taket dom blåste av huset, for da hadde vi fortsatt stått uten tak over hodet! Hold dere LANGT unna Fremtind!
Veldig fornøyd med dekningen av barneforsikring. God dekning i forhold til andre selskaper.grei saksbehandling. Litt skuffet over dekningen på innboforsikring.
Raskt og effektivt behandling av skadeoppgjør. digitalt behandling og gode erfaringer, selv om vi måtte forklare sakens detaljer i innledende fase. Meget fornøyd.
Veldig rask behandling av saken og hyggelige samtaler når jeg meldte den
Det var veldig lett og snakke med de og raskt oppgjør
Flott å bli møtt med forståelse å sendt videre for raskt, riktig hjelp, kunne ikke hvert mer fornøyd med helseforsikringen!