Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt i alt så foregår jo det meste digitalt nå for tiden. Men det jeg hadde av kontakt med saksbehandler i telefon var preget av profesjonelt god serviceinnstilling og imøtekommenhet
Jeg svert fornøyd med bahndling av saken min. Kort tid med bahndling god veilednig underveis
De sakene vi har hatt med forsikringssaker har blitt behandlet raskt og oppgjør er ordnet raskt. Veldig fornøyd.
Har hatt to saker med Fremtind (både innbrudd og brann). Tidenes dårligste kundeservice. Til tider frekke i kommuniksjonen. Viser ingen forståelse for problemet. Bruker veldig lang tid på å fullføre oppgjøret. Har anbefalt alle venner og kjent å velge et annet forsikringsselskap for Fremtind har to ganger vist lavmål.
Det går bra etter alt kom på plass av opplysninger.
God og hurtig oppfølging. Raskt skadeoppgjør. Føler meg trygg med denne forsikringen.
Veldig rask og god saksbehandling ifm en skade på bil.