Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trygg og god oppfølging når behovet er der. Rask og seriøs behandling.
Etter bilskade er man normalt noe frustrert, spesielt når skadevolder stikker av fra ansvaret. Fremtind fulgte opp med meget rask og presis informasjon etter skaden. Dette var med på å lette stemningen betraktelig. Jeg hadde ikke behov for å spørre om noe som helst, informasjonen kom fortløpende i prosessen. Meget imponert og takknemlig.
Ok sakshandsaming frå start til slutt. Rask tilbakemelding på resultat.
Saken registreres digitalt og man får kjapt svar. Alt gikk raskt og enkelt.
Raske svar på alt jeg spør om av en fast kundebehandler.
Fikk rask og bra behandling ved uhell med bilen, da steinsprut knust frontrute i bilen
Hadde en topmodell reciever som gikk i tordenvær. Tilsvarende reciever koster 40000kr. Hifi-klubben frarådet sterkt å foreta en reperasjon ettersom det ville være svært stor usikkerhet når det kommer til følgefeil og stabilitet. Fremtind valgte allikevel å foreta reperasjonen til 6000. Deretter trakk de fra 50% for alder på den 6år gamle recieveren, og 2000 i egenandel. Fikk dermed tilbake en reciever uten garanti som kan gå i filler når som helst måtte betale tilbake 5000kr av 6000kr av reperasjonen selv, og betaler selvsagt nok i forsikring i tillegg. Skal være sagt at 1 av 4 kundebehandlere viste stor forståelse, og var behjelpelig med ting jeg lurte på. Ellers svært lite behjelpelige og imøtekommende.