Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig oppgjør der vi måtte ha nye flybilletter. Alltid hyggelige samtaler og jeg får god oppfølging av mine forespørsler
Vi meldte skade på mobil telefon. Det var god og rask behandling av meldt skade
Ryddig beskrivelse av hvilke forsikringer ein har . Kjapt oppgjør ved skade . Hyggelige kundebehandlere.
God oppfølging, og raskt oppgjør. Hyggelige personale.
Hadde en mindre skade, og leverte en skademelding på en oversiktlig nettside. Kjapp og grei behanding til tross for "koronatider". Skadeoppgjøret var raskt på konto og saken avsluttet.
Dere Svarer ikke på henvendelser. Verken telefon (lange køer - «du er nr. 31 - 38 - 62 i køen») - eller Mail eller via skadeportalen i nettbanken. Rådgiveren i lokalbanken kan heller ikke hjelpe. Toppen av alt er at dere avslutter skadesaker UTEN å informere meg om resultat. (2 små reiseskader. 1 forsinkelse og en coronarelatert).
Ryggeskade på bilen. Egen feil. Kontaktet selskapet på mail. Skadenummer kom raskt. Bil til verksted alt ordnet svært raskt med godt resultat. Bil og Mekaniske, Hauge i Dalane stilte med leiebil omgående.