Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde en rask og dyktig behandling, ingen problemer med å få hjelp og bli hørt som kunde.
Takstmann kom raskt og saken ble løst greit. Selv om det var endel komplikasjoner. Veldig fornøyd.
Hei, det var veldig vanskelig å kom til kontakt med forsikringen. lang kø og mye vente tid i telefon. Det var ikke lett å skrive på skadeskjema. Jeg fikk ikke skrive alt som var skadet. Jeg ga opp med å fylle skjema. men saksbehandler hjalp meg med å dekke litt av skadene.
Synes det var veldig enkelt å snakke med behandleren, var hjelpsom og forståelig. Keep up the good work.
Jeg ga opplysninger med alle vedlegg som skulle til. Oppgjør kom inne fristen på 60 dager.
Sms med beskjed om at de må ha flere opplysninger for å behandle skadesaken, men da jeg endelig fikk kontakt med dere, så var det kun for å avvise søknaden.
Rask og effektive. Glimrende selskap. Etter skade på bil til skaden var ordnet tok det kun 14 dager.