Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her har dere brukt altfor lang tid å få ordnet opp for den skadelidende, ikke bra.
Knuste min mobil, og fylte inn skadeskjema på nett. Ca en time senere fikk jeg mail om penger er på vei.
Stoler på det du beskriver i skadetilfelle og forlanger ikke en masse dokumentasjon for små saker.
Meningsløst å ha reiseforsikring, når man ikke får noe tilbake den gangen man har rett på det. Totalt meningsløs produkt, som jeg kommer å avslutte. Tilsammens med resten av forsikringene jeg har hos dere. Omtalen jeg gir til andre om dere er, skygg banen. Gå til ett seriøst selskap i stedenfor.
Jeg trengte å gjør ingenting, forsikringsselskapet har ordnet / fikset / fulgt opp min sak;) Veldig fornøyd!! Takk for god service :)
Ellers har jeg to tilfeller jeg er svært tilfreds med
Tok fem dager fra skaden ble meldt inn til den ble åpnet for behandlig.