Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meningsløst å ha reiseforsikring, når man ikke får noe tilbake den gangen man har rett på det. Totalt meningsløs produkt, som jeg kommer å avslutte. Tilsammens med resten av forsikringene jeg har hos dere. Omtalen jeg gir til andre om dere er, skygg banen. Gå til ett seriøst selskap i stedenfor.
Jeg trengte å gjør ingenting, forsikringsselskapet har ordnet / fikset / fulgt opp min sak;) Veldig fornøyd!! Takk for god service :)
Ellers har jeg to tilfeller jeg er svært tilfreds med
Tok fem dager fra skaden ble meldt inn til den ble åpnet for behandlig.
Opplever behandlingen vedr min sak som grei og ryddig.
Meget dårlig kundekontakt, lang tid for å få kontakt. Når jeg fikk kontakt var det med en som ikke kunne svare og som satte meg over til saksbehandler som aldri tok telefonen. Andre ganger skulle de be saksbehandler ringe tilbake noe som heller aldri skjedde.
Deres selskap vil jeg anbefale til andre. Jeg skulle ut på en reise som ble kansellert p.g.a. pandemi og hadde betalt inn ett depositum på reisen, pluss billetter og opphold. Alt fikk jeg dekket og er meget fornøyd.