Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelig og imøtekommende de jeg treffer i telefon, jeg har en svakhet i databruk, derfor er det godt å kunne legge problemet fram i telefonen og jeg synes at jeg alltid får det jeg synes er rett behandling.
Saksbehandling over telefon. Pengene refundert raskt.
Dem må begynne å trene på service innstilling sin, alle som skal ha kunde kontakt pr telefon og i brevs form. Når dem har saksbehandler som ikke har noen peiling på for eksempel flo og fjære og hvordan man kan sette en båt i fjæra for å kunne spyle den og smøre bunnstoff på den. Og i påfølgende brev beskylder forsikringstaker med grovt uaktsomhet, og nesten svindel..
Kom en og så på skaden ,og da gikk alt greit etterpå
Hadde forventet en eller annen form for tilbakemelding på innsendt krav. (Reiseforsikringen)
Rask behandling ifbm bilskade! En telefon! Saksbehandler var tydelig i besittelse av meget god kompetanse. Skadeoppgjør og erstatning for tiden leiebil var på verksted var framifrå!
Det var rask behandling på min henvendelse og alt etterpå gikk fort fra henvendelse til avklaring.