Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde forventet en eller annen form for tilbakemelding på innsendt krav. (Reiseforsikringen)
Rask behandling ifbm bilskade! En telefon! Saksbehandler var tydelig i besittelse av meget god kompetanse. Skadeoppgjør og erstatning for tiden leiebil var på verksted var framifrå!
Det var rask behandling på min henvendelse og alt etterpå gikk fort fra henvendelse til avklaring.
Når uhellet er ute er det godt å vite at man har verdens beste forsikringsselskap i ryggen. Behandlingstiden er rask, slik at man kjapt får ordnet opp i skaden og konsekvensene av den. Tommel opp!
Dette er et selskap jeg anbefaler til alle jeg snakker med.
Brukte 1 måned på og behandle skade på knust TV selv om TV var sendt inn og servicerapport fra Elkjøp var videresendt samt kvitteringer. Måtte sende 10 mailer og snakke med 4-5 forskjellige kundebehandlere for og få avsluttet saken. Håper jeg aldri kommer borti dette forsikringselskapet igjen. Elendig kundebehandling og service!!
Rask og fair service, heilt topp. Gode svar og saklige spørsmål.