Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dem må begynne å trene på service innstilling sin, alle som skal ha kunde kontakt pr telefon og i brevs form. Når dem har saksbehandler som ikke har noen peiling på for eksempel flo og fjære og hvordan man kan sette en båt i fjæra for å kunne spyle den og smøre bunnstoff på den. Og i påfølgende brev beskylder forsikringstaker med grovt uaktsomhet, og nesten svindel..
Kom en og så på skaden ,og da gikk alt greit etterpå
Hadde forventet en eller annen form for tilbakemelding på innsendt krav. (Reiseforsikringen)
Rask behandling ifbm bilskade! En telefon! Saksbehandler var tydelig i besittelse av meget god kompetanse. Skadeoppgjør og erstatning for tiden leiebil var på verksted var framifrå!
Det var rask behandling på min henvendelse og alt etterpå gikk fort fra henvendelse til avklaring.
Når uhellet er ute er det godt å vite at man har verdens beste forsikringsselskap i ryggen. Behandlingstiden er rask, slik at man kjapt får ordnet opp i skaden og konsekvensene av den. Tommel opp!
Dette er et selskap jeg anbefaler til alle jeg snakker med.