Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke blitt kontaktet av forsikringsselskap eller av firma som ønske å fikse skaden som har oppstått, Får også beskjed om at forsikringen ikke dekker deler av skaden som er blitt påført. Med den oppfølging av selskapet så anbefaler jeg ingen å bruke samme selskap å er selv på jakt etter nytt forsikringsselskap som faktisk kan hjelpe når uhellet er ute.
Vanskelig å komme i kontakt med når du vil prate med de på tlf. Har treft ei hyggelig dame og ei stressa og mindre hyggelig dame. Ei på reiseforsikring og ei på innbo.
Har vært bra --inntil dette oppsto. Slett behandling av en god kunde. Anbefaler ikke andre å bruke de samme personene som jeg har møtt.
Fått store ødeleggelser i heimen av barn som ikke har adressen sin hos meg. Ingen hjelp å få.
Noe lang saksbehandlingstid, her kunne man sett en hurtigere måte så en sak ikke drøyer i ukesvis. Er relativt ny kunde som er blitt overført fra DnB forsikring hvor slike saker ble behandlet på en tredjedel av tiden, la oss håpe på en bedring her for Fremtind Forsikring.
Ulik oppfatning av dekning i forsikringsvilkårene.
Når dere bruker takstmenn som er oppgående så blir det mye enklere ofr en kunde å forholde seg til saken. Litt frem og tilbake har det vært, men at vi kom i mål med alt er det som er viktigst. Og ikke minst så holdt også tiden som ble forespeilet. For vår del har vi ingen grunn til å tenke tanken på å bytte forsikringsselskap. Fremtind holder hva hva lovnaden i IE sier om de er Norges beste på innbo. Men for oss var det bygg vi kan skryte mest av. Alt i alt er helheten veldig bra på vårt skadeoppgjør og den måten ting ble løst på.