Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter en bilbrann ble graden av aktsomhet vurdert til mitt disfavør. Mine motargumenter ble imidlertid tatt hensyn til, og erstatningen ble til slutt meget gunstig for meg. Selskapet viser dermed stor tillit til sine kunder.
Ville ikke ta ansvar overfor meg som kunde, men forsøkte å dytte ansvaret over på utbyggers forsikringsselskap. Jeg ble stående i midten, og måtte krangle for å få lov til å registrere en sak. Selv etter at all dokumentasjon var levert brukte de fire måneder på behandlingen av en skadesak innbo. Det var først da jeg begynte å ringe dem hver dag at det omsider løsnet. Utilgjengelig saksbehandler. Snakket med flere andre enn saksbehandler i prosessen. Flere var ubehagelige og direkte frekke.
Har hatt Fremtind forsikring for min sibirkatt på 5 år. Alltid vært veldig fornøyd. Hun fikk påvist TR for ett år siden, måtte trekke to tenner. Heldig jeg var som hadde Fremtind som dekker denne type tannbehandling 😊 inntil nå. Nå har de bestemt seg for å ikke lenger dekke kronisk sykdom, bl.a TR. Jeg skjønner at forsikringer endrer seg, men jeg syntes at og helt fjerne kronisk sykdom er ganske heftig. Nå får jeg ikke dekket dette heller andre steder siden tr allerede er påvist. Styr unna!
Generelt misfornøyd med hvordan kundeservice i fremtind er og hvordan de behandler saker iforhold til hva det var før da dnb var for seg selv. kommer til å få tilbud av andre for å bytte fra fremtind. Kommer ikke til å anbefale det til venner/kjente/ukjente.
They did what they were supposed to in decent time.
Just say no. De har selvfølgelig en egen oppfattelse av hva som går under forsikringen. Som ingen andre har.
Rask saksbehandling og erstatningsoppgjør. God service og dyktige medarbeidere. Rimelig forsikring, især gjennom LO-favør. Vanskelig å peke på noe spesifikt som kan bli bedre når jeg bare har gode erfaringer så langt.