Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å melde skade på nett. Svært rask behandling. Svar samme dag. Det har også skjedd at jeg har ønsket å snakke med en kunderådgiver. Om det har vært kø på linjen, ringer de bare opp igjen uten at man mister plassen i køa. Veldig bra rådgivere, som "leter" i forsikringene for å finne den beste om mest prisgunstige løsningen for meg.
Jeg følte i det hele at jeg fikk svært dårlig hjelp. Fikk beskjed av kundeservice at de ikke hadde noen samarbeidspartnere som kunne utbedre skaden. Så fikk jeg bare mail om at saken var avsluttet. Når jeg klaget på det tok det 2 mnd før jeg hørte noe mer og da var det bare en telefon fra et firma som nå kunne komme å vurdere skaden. Dette er da 3mnd etter skaden oppstod!
Veldig imøtekommende ved kontakt med Fremtind forsikring. God og fin forståelse av sak.veldig fornøyd.
Fornøyd med Fremtind, dog i overkant på priser på forsikringer. Derav 4/5 - Ellers er det imøtekommende, og service minded. Anbefaler!
Vanskelig å få kontakt med saksbehandlere på telefon for bistand. Bruker lang tid på saker og detxen alltid noe som må oppklares underveis. Virker som litt utmattelsestaktikk.
Har hatt flere forsikringssaker, fikk god service.
Takk for flott og rask behandling av sak. Jeg vil benytte dere igjen.