Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da dette var min første erfaring mht bilskade, var jeg temmelig usikker på hva som var nest å gjøre. Spesielt var personen som ringte meg opp o orienterte ang fosikringsoppgjøret svært hjelpsom. Abdolutt utover hva jeg forventet!!
Det er vanskelig å gi en tilbakemelding da vi heldigvis bruker forsikring veldig lite, betaler bare for forsikringen og håpe å slippe bruk
Bra kundeservice og enkelt å få kontakt. Rask behandling av saken. Veldig bra.
Det kan ta veldig lang tid å komme frem på teløefor og få tak i en person pga alle tatetrykkene og ventingen, men når en først får en person i tale skjer ting raskt og effektivt.
Altfor lang tid, ingen respons på hva som skjer. Har bodd i et rotehus fra den dagen dere kom. Leieboer må ha tingene sine hos meg.
Seriøst og hjelpsommere. Hurtig oppfatning, hurtig avgjørelse.
Meget godt fornøyd.Trivelig og forståelsesfull saksbehandler.Lyttet til meg og var faglig dyktig.