Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
raskt svar, lett å ta kontakt via epost lettvint å melde saken på ikke noe ekstra spørsmal og forklaring. fikk betalt uten problem
Jeg sparte ca 2000 på å flytte bil, hus, mc, og bilforsikring til Fremtind, og de har ikke økt prisen urimelig etter det første året. En bitte liten selvforskyldt bilskade ble irriterende kostbar på verksted, og da var det ekstra greit at forsikringsselskapet var helt problemfritt ved skadeoppgjør.
Har et spørreskjema som er strukturet, men du må legge inn info om deg selv, som de burde ha i skjemaet ettersom du må logge deg inn via bankID. Dette er første indikasjon på de ønsker å gjøre dette systemet enkelt for Fremtind, men tungvint for deg slik at du må skrive mye. Selskapet virker veldig firkantete og ser ikke ut til å se på dokumentasjonen du laster opp. Et raskt avslag, så må du ta en lang jobb med å klage på avslaget. Dette tar mye tid for kunden, men er nok effektivt for Fremtind. Styr unna og velg et annat selskap.
Rask og grei saksbehandling , greiet å forstå utfylling av skademelding.
Scanpoint løsningen ble det mye tull med når man skulle prøve og få ordnet seg nye briller .. også synsam får mere prosenter en krogh skjønner jeg ingen ting av .. synsam har mye bra utstyr som de fikler like mye på som en tenåring med den nyeste mobilen, men uten entusiasme til kunden / pasienten i bilde. Fått feil brille glass av de før på briller uten mulig og få rett dette opp . Krogh har akkurat det de trenger i likhet med det jeg er vant med hos øyeleger og de gjør det utrolig bra . Og de gir deg en ordentlig prøve periode på hvordan brillen virker på deg . Altså deg i fokus !!!! Så hvorfor synsam får 25 prosent versus 20 på krogh i denne gave kort ordningen skjønner jeg ikke .. brillen min lille trolldame tok en advakadavra på var en tom Ford med topp glass og endt på over 8000 , men endt nå med en oakley brille samla til 6600 som jeg måtte ta opp ekstra lån igjennom ressurs bank ... vel glad kundebehandlingen på krogh er topp notch .. litt mindre julegaver til lille frøken gitt 😅
Enkelt å melde sak. Raskt svar. Enkelt å få sendt til reparasjon og tok kort tid å få den tilbake. Det siste var spesielt viktig.
Ikke så mye å si annet enn at avtalen ble fulgt. min samboer viste ikke at det var egenandel på forsikringen. Det ble løst om at vi kunne brukle fordelen om frinegenadel på å løse det egenandelfritt. Vi ønsker da ikke å bruke denne fordelen, men betale det selv. Alt etter avtale.