Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her var det lite hjelp å få. Greier ikke engang å ta kontakt innen den fristen de gir seg selv.
Kjapp behandling og enkel utfylling av skadeskjema på nett.
Lang saksbehandling! Etter 2 mnd har vi ennå ikke hørt noe fra selskapet.
Hyggelig og rask behandling! Fikk navn på saksbehandler, og hun var enkel å komme i kontakt med!
Veldig rask og god service. Hyggelig også på telefon når jeg måtte ringe.
Rask behandling. Jeg føler meg at forsikringen har med følelse med folk som har fått skader! Forsikringen prøver å finne den beste løsning for sine kunder. Jeg setter høy pris på det!
Har vært kunde i 10 år Lo kunde som skulle ha den beste forsikringen som var. Vi ville forandre litt på huset å i den forbindelse fant tømmer firma ut at bærebjelkene var spist opp av dyr, han oppfordret oss til å ta kontakt med forsikringsselskapet vi har. der står det at vi er forsikret for skader fra disse dyrene. Men Fremtind mener noe annet. Vi er derimot ikke ferdig med det, det neste fra vår side blir å ta saken videre.