Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En perfekt saksbehandling, rask og effektiv og forståelsesfull.
Fremtiden forsikring er et helt topp. God hjelp og veiledning, alltid hyggelige
Enkelt med avtalegiro, aldri behøvd å ha kontakt med dem/ingen skader. Ønsker fortrinnsvis lavere pris. God kundeservice og gode vilkår.
Veldig rask og effektiv behandling av min sak. Også trygg melding da jeg oppholdt meg i utlandet på at jeg kunne finne fly og reise hjem pga coronakrisen,og det ville bli dekket. Det var ikke aktuelt for meg, ordinært fly var nært forestående, men godt og betryggende!
Skaden ble oppdaget under service på bilen, og jeg tok kontakt dere samme dag. Saksbehandler tok i mot meg på en meget profesjonell måte, og var meget hyggelig og ordnet opp der og da, kan ikke gjøres på en bedre måte. Jeg jobber i servicenæring selv, og måtte her en kundebehandler som kunne jobben sin, slike medarbeidere vokser ikke på trær. :-)) Konklusjon: Mine anbefalinger gis til kunder, venner og bekjente på det sterkeste.
Det gikk veldig fort fra jeg sendte skade raporten til jeg fikk svar/oppgjør.
Raskt oppgjør, med man må velge mellom kontantoppgjør eller gavekort. Man trekkes kr 3000 i egenandel, men trekkes ytterligere 9% dersom man velger kontantutbetaling, framfor gavekort. Står at Elkjøp har gratis hjemkjøring, noe selskap og andre aktører hadde lite kunnskap om. Elkjøp har ingen avtale, så du må betale selv for frakt og sende regning for utbetaling fra selskapet etterpå. Noe tungvint ordning.