Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en reiseforsikkringssak har Fremtind brukt hele 4 mnd på å gjøre første handling i saken. Skal man ha noe utrettet må man ringe inn, sitte i en forferdelig lang telefonkø, før man får fremgang i saken. Etter å ha dekket 1 av 7 krav presterer de å lukke saken helt uten videre. Oppføgingen her er slett, og det fremstår som om de ikke ønsker å hjelpe. Fremtind får også forsikkring til å virke som at det er fantastisk bra når den skal tegnes, men når du trenger hjelp har de ingenting å stille opp med. Kommer til å flytte mine forsikkringer til et annet selskap
Seriøst å flink sellskap. Sendte inn vår første skadesak å det tok ca 2 uker før saken var behandlet og pengene var på konto. Lett måte å melde skaden inn ved hjelp av bilder og tekst. Rettferdig tilbakebetaling. Annbefaler virkelig:)
god kundemottak og kundeservice, rask og greit oppgjør
Er organisert og har innboforsikring hos fremtind forsikring gjennom Handel og Kontor. Har hatt to skader iløpet av kort tid og de har vert veldig behjelpelige hele veien. Liten til ingenting i egenandel.
Når man kommer gjennom med en sak opplever jeg en god og hurtig behandling av sak. Virker veldig serviceminded bortsett fra at jeg savner en bekreftelse på at en sak er sendt inn. Man hører ingenting før man enten maser på svar eller at man rykker frem til mål i behandlingskøen. Totalinntrykket er veldig bra
Får aldri ferdigbehandlet sakene, og oppfordrer til ikke å kontakte dem da det visstnok vil føre til ytterligere forsinkelser.
Saksbehndlings tiden var kort. Og saksbehandler var meget hyggelig