Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at en 5år gammel ytterdør hadde svulmet ut grunnet vannlekkasje i døren, eksploderte ruten i døren. Dette vil de ikke dekke.
Enkelt å finne frem og snarlig tilbakemelding. Anbefales
Helt ok, men veldig vanskelig å få hjelp etter kl 16, da ønsker de alt digitalt.
Snakket i telefonen med en meget vennlig og hjelpsom dame.
Opplevde skadeoppgjør på en enkel og profesjonell måte. Veldig bedtryggende.
I have been a loyal customer of all car, travel, pet insurances with them for years. The case handling and customer services were very good, fast, supportive, and effective. I recommended Fremtind to everybody around me. But then, even though since the whole last year I have not made any claims and also got the bonus increase, they drastically increase the price of the new agreement. The whole year price per year is 12700kr compared to the price of other insurance offers I got 8500kr per year. 33% more expensive. It doesn't make any sense. The customer service was also unfriendly when I asked about this. So I changed to another company now.
Har aldrig brukt forsikringen så kan ikke si noe om skadeoppgjør. Syns prisene med samme dekning i andre selskaper gjør at dem ikke er konkurransedyktige.