Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde skadeoppgjør på en enkel og profesjonell måte. Veldig bedtryggende.
I have been a loyal customer of all car, travel, pet insurances with them for years. The case handling and customer services were very good, fast, supportive, and effective. I recommended Fremtind to everybody around me. But then, even though since the whole last year I have not made any claims and also got the bonus increase, they drastically increase the price of the new agreement. The whole year price per year is 12700kr compared to the price of other insurance offers I got 8500kr per year. 33% more expensive. It doesn't make any sense. The customer service was also unfriendly when I asked about this. So I changed to another company now.
Har aldrig brukt forsikringen så kan ikke si noe om skadeoppgjør. Syns prisene med samme dekning i andre selskaper gjør at dem ikke er konkurransedyktige.
Saken gikk via, Advokat. Jeg er meget fornøyd med rask og ryddig hjelp !! Litt usikkerhet kom da tvist måtte opprettes, før det ble avklart om jeg fikk dekket saken. Men var ganske sikker på å få hjelp.Da det var klart, gikk alt av seg selv.Anbefales. Har all forsiktig i Fremtind
Var i kontakt med flere saksbehandlere, og alle var imøtekommende og hyggelige. Fikk god og ryddig informasjon både muntlig og på mail. Er svært fornøyd med hjelpen jeg fikk.
De svarer og behandler saken raskt, men de dekker ikke mistet verdigjenstander. Syntes det er dårlig at de ikke dekker verdigjenstander som blir mistet når man kan forklare at man har vært svært uheldig og hendelsen ikke skyldes uvørenhet.
Rask og god saksbehandling. Godt skadeselskap som tok seg av alt arbeid, og ga god informasjon underveis.