Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med saksbehandlingstid og skadeoppgjør.
Saken ble sendt inn på nett og etter 3 dager var pengene på konto.
Får ingen hjelp av forsikringen på hvor jeg skal skaffe de opplysningene dem trenger da flyselskapet nekter å gi meg tilbakemelding på hva som er årsaken til at flyet ble kansellert..
Har på opptak alt jeg ble lovet at forsikringen på bil skulle dekke, men det viste seg at dette ikke var sant. Enda verre var da jeg klagte på avslaget på skadesak, så tok jeg sleskapet i direkte løgn skrftlig. Dette var ufattelig uproffesjonelt.
Hadde en sak på reise der de definerte hva som var jobb og fritid mens på reklameplakaten er jeg og hele min familie forsikret på reiser i følge IE avslag fordi jeg var på jobb selv om uhellet skjedde utenfor arbeidstid Sak nr to leverte tap av telefon og forklarte at denne var tapt avslaget kom fordi de Ikkje fikk tlf inn for å vurdere skaden.
Du får hjelp og svar på det du lurer på veldig kjapt, det går raskt å få telefon etc tilbakesendt etter reparasjon.
Umulig å få noen til å fysisk se på omfanget av skaden.