Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flinke saksbehandlere. Var villig til å lytte hva saken angikk
"Vi stoler på deg" beskriver disse i skadeskjema. Det stemmer ikke.
Jeg er fornøyd ⚘⚘⚘. Når man ta kontakt med kundeservice de svare på hegglig møte og finne løsninger.
Etter ulykke har jeg nå ventet i 3 mnd., ser ikke ut til at de er i nærheten av å komme med et svar. Har den dyreste å beste personforsikringen gjennom NSF, betaler i overkant av 2000 pr mnd. Er nå gått over på AAP, med denne forsikringen ble jeg i utgangspunktet lovet at man skulle slippe økonomiske bekymringer på toppen av det hele dersom uhellet var ute. Det kan mildt sagt ikke sies å stemme. Får ingen konkrete svar på tlf, kun beskjed om at man bare må vente å smøre seg med tålmodighet. Elendig selskap! Fortjener ikke den ene stjernen man er nødt til å gi!
Dårlig dekning og lang behandling. Godt mulig billigere enn andre, men dårlig dekning.
Takknemlig for at veterinær kunne ta direkte oppgjør med forsikrings selskapet slik at vi kunne bruke vår energi på og pleie vår syke hund. Kjapp tilbakemelding fra Fremtind om at de ordnet med veterinær.
Servicevennligefolk og gode erfaringer. Det er godt og ha banken i nærmiljøet.Banken mangler kontanter.