Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tillit mellom forsikring og kunde, kort behandlings tid og god oppfølging.
Fremtiden forsikring kjører på med sine betrakninger og vurderinger , i mitt tilflle konkludert før saken ble behandlet av politiet.To ulike oppfatninger av hendellsen. Lurer på hvorfor jeg har forskiring ut i fra fremgansmåten Fremtind forsikring benytter. Forsikringene er via SMN der jeg har en kundebehandler som også stiller seg spørrende til hvordan fremtind gjør sine vurderinger. Kommer nok til å se meg om etter et nytt selskap. 2 tilfeller der de leter etter noe de kan staffe meg som kunde slik at forsikringen blir redusert. Vannesklig selskap å forholde seg til når ulykken oppstår. Fremtiden forskring bør se på hvordan de møter kunder i vannskelig sitvasjoner som har vært ute for ulykker. Bygg på samrbeid og ærlighet enn at det skal være lurt å holde igjenn innformasjon. bruk mere sunn fornuft. opplyse kunder og rådgivere hvordan dere tenker når ulykken oppstår, da vil flere kunder unngå bli kunder og slipper å oppdage den dårlige kundebehandlingen selv.
Jeg har kun vært medlem i kort tid, men er veldig fornøyd så langt
meget fornøyd med rask tilbakemelding og utbetaling av skadeomfanget
Alltid fornøyd m den hjelpen du får.hyggelge saksbehandlere
Grei hjelp til meg som kunde som har denne forsikringen, savnet litt tilbakemelding om hva som skjedde i saken . Ellers veldig fornøyd.
Saken var enkel etter min mening, og det syntes nok saksbehandler også. Løsningen var jeg veldig fornøyd med! Anbefaler Fremtind forsikring.