Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk egentlig greit når vi først måtte bruke forsikringen Men det var en enkel og klar dekningsmessig skade. Oppgjør var på vår konto etter få dager. Men ventetid i telefon kunne vært bedre når en lurte på ting. Dette var før vi kom opp i og måtte bruke forsikringen. Men etter vi fikk sendt inn alt på rett måte gikk det greit. Skjemaet en først måtte melde skaden på var enkelt og greit å fylle ut. Men kunne godt vært laget slik at for eks reisedokumenter og vanligvis nødvendig dokumentasjon kunne vært sendt inn med en gang med skjemaet. Men som sagt tidl. Telefonkapasiteten når en ringer inn for å spørre om vanlige ting, kunne vært betydelig bedre. Vi hadde litt kommunikasjon med en autorisert rådgiver, i forkant av innsendelse av forsikringskravet. Kundebehandler var ytterst serviceminded ! Han kan godt få en god kommentar på god kundeservice !
Alt fungerte som det skulle, veldig rask saksgang.
Saken ble hurtig behandlet.Den var også politianmeldt.
Hyggelig folk når man får tak i dem man får de opplysningene man trenger for å gå vidre
Hvis jeg ikke hadde vært i lo hadde jeg ikke valgt dette selskapet styr unna hvis mulig
Vår skadesak ble håndtert profesjonelt og med hurtig saksbehandling og avgjørelse. Godt fornøyd!
Blir å bytte forsikringselskap etter egentlig en fillesak. Da det hadde for begge parter vert bedre at fremtid sa at dette dekker vi ikke. Regner meg selv som en veldig god kunde med alle forsikringer der. Både privat og i arbeid.