Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her heldigvis ikke trengt å benytte forsikringen så ofte, men de gangene det har skjedd, har oppgjørene vært raske og greie.
Samtalen med saksbehandler var en hyggelig og fin opplevelse. Det var også en positiv opplevelse hvor kort tid saksbehandlingen tok.
Hjelpsomme og forklare på en grei å forståelsesfull måte.
Veldig rask og positiv behandling av min sak. Ble faktisk overrasket hvor bra det ble
Elendig oppfølging ved skade, forsøke på å slite ut kunde og til slutt gikk dialog via advokat
Opplevde først innbrudd under oppussing. Fremtind gjorde alt de kunne for å utbetale meg minst mulig. Opplevde meg lurt etterpå. Så fikk vi en håndverkerskade og forsikringselskapet rådet meg til å sende klage til firmaet som jeg utarbeidet med de. Når firmaet nektet så gjorde Fremtind det de kunne igjen for å unngå å betale til tross for at de også var enige i en konkret skade var tilfellet. Det endte med at Fremtind ikke betalte ut og fra den dagen var jeg på leting etter nytt forsikringsselskap.
Har hvert medlem i mange mange år, og føler en dårlig behandling når det gjelder reise angående korona og tidsrom. Reisen vår var bestilt da det var grønn sone.