Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"Penger først, kunden sist"

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Skuffet K for 29.09.2020 20.29

Fremtind Forsikring har totalt 4366 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Skuffet K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Penger først, kunden sist"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde først innbrudd under oppussing. Fremtind gjorde alt de kunne for å utbetale meg minst mulig. Opplevde meg lurt etterpå. Så fikk vi en håndverkerskade og forsikringselskapet rådet meg til å sende klage til firmaet som jeg utarbeidet med de. Når firmaet nektet så gjorde Fremtind det de kunne igjen for å unngå å betale til tross for at de også var enige i en konkret skade var tilfellet. Det endte med at Fremtind ikke betalte ut og fra den dagen var jeg på leting etter nytt forsikringsselskap.

Bytt.no
"Penger først, kunden sist" skrev Skuffet K om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Skuffet K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Bjørn S. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hvert medlem i mange mange år, og føler en dårlig behandling når det gjelder reise angående korona og tidsrom. Reisen vår var bestilt da det var grønn sone.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uhøflige kundebehandlere. IKKE SERVICEINNSTILT. Vil aldri oppleve fremtind igjen."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vet at dere kommer ikke til å gjøre noe med det jeg skriver, men det er like greit at jeg får det ut av systemet mitt. For det første så er jeg svært misfornøyd over hele behandlingsprosessen hos dere. Kundebhehandlere dere har i fremtind er veldig uprofesjonelle, uhøflig og ikke serviceinstilt. Jeg husker veldig godt etter at jeg sendte inn søknad om skaden på bilen, så var det JEG som måtte ringe og kontakte dere heletiden. Første gangen jeg ringte for å høre om jeg kommer til miste bonusen min, fikk jeg snakket med en Dame som fortalte meg at det var Eva som var min saksbehandleren. Damen jeg snakket med prøvde å sette meg over til hun Eva, men hun var ikke tilstedet. Så spurte jeg samme dama om jeg skulle miste bonusen min fordi jeg var litt beskyrme for det siden jeg hadde ikke krasjet bilen selv! Dama fortalte meg da at hun hadde sett at jeg IKKE SKULLE MISTE bonusen min, og der ble jeg lettet! 1-2 dager senere fikk jeg plutselig en mail fra EVA der det står at jeg hadde mistet bonusen min. Rett etter at jeg fikk den mailen, ringte jeg fremtind forsikring, og en VELDIG FREKK dame tok opp telefonen. Jeg spurte om jeg kunne snakke med Eva, damen svarte at Eva var opptatt i et møte! Så spurte jeg om hun kunne forklare meg hvorfor det står i saksbehandlingsrapporten at jeg skulle misten bonusen min når jeg har tidligere blitt fortalt av en annen at jeg ikke skulle miste bonusen min. Damen begynte plutselig å skrike på meg med en frekk tone! Jeg ba henne å ikke skrike på meg og da hun ikke hørte så la jeg på. Helt siden den dagen har jeg ikke fått en jævlig telefon fra hun Eva selvom jeg hadde prøvde å ringe henne 2 ganger! Bare for å si det sånn, dere som jobber med forsikringer er jævlig snille når det gjelder å selge tjenestene deres, men med engang ting skjer og folk prøver å få informajoner, begynner dere å oppføre dere annerledes. Somsagt tidligere, jeg vet at dere kommer ikke til å gjøre noe med dette, men jeg vil bare si at kundebehandlere hos fremtind er jævlig uprofesjonelle, IKKE serviceinstilt og jeg håper jeg aldri opplever dere igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Egentlig bare fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt både reiseforsikring og innboforsikring med utmerket resultat

Ansgar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Løsningsorientert"

Hurtig og god saksbehandling. God innsikt i problemløsning!

Fremtind Forsikring har totalt 4366 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR