Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde først innbrudd under oppussing. Fremtind gjorde alt de kunne for å utbetale meg minst mulig. Opplevde meg lurt etterpå. Så fikk vi en håndverkerskade og forsikringselskapet rådet meg til å sende klage til firmaet som jeg utarbeidet med de. Når firmaet nektet så gjorde Fremtind det de kunne igjen for å unngå å betale til tross for at de også var enige i en konkret skade var tilfellet. Det endte med at Fremtind ikke betalte ut og fra den dagen var jeg på leting etter nytt forsikringsselskap.
Har hvert medlem i mange mange år, og føler en dårlig behandling når det gjelder reise angående korona og tidsrom. Reisen vår var bestilt da det var grønn sone.
Jeg vet at dere kommer ikke til å gjøre noe med det jeg skriver, men det er like greit at jeg får det ut av systemet mitt. For det første så er jeg svært misfornøyd over hele behandlingsprosessen hos dere. Kundebhehandlere dere har i fremtind er veldig uprofesjonelle, uhøflig og ikke serviceinstilt. Jeg husker veldig godt etter at jeg sendte inn søknad om skaden på bilen, så var det JEG som måtte ringe og kontakte dere heletiden. Første gangen jeg ringte for å høre om jeg kommer til miste bonusen min, fikk jeg snakket med en Dame som fortalte meg at det var Eva som var min saksbehandleren. Damen jeg snakket med prøvde å sette meg over til hun Eva, men hun var ikke tilstedet. Så spurte jeg samme dama om jeg skulle miste bonusen min fordi jeg var litt beskyrme for det siden jeg hadde ikke krasjet bilen selv! Dama fortalte meg da at hun hadde sett at jeg IKKE SKULLE MISTE bonusen min, og der ble jeg lettet! 1-2 dager senere fikk jeg plutselig en mail fra EVA der det står at jeg hadde mistet bonusen min. Rett etter at jeg fikk den mailen, ringte jeg fremtind forsikring, og en VELDIG FREKK dame tok opp telefonen. Jeg spurte om jeg kunne snakke med Eva, damen svarte at Eva var opptatt i et møte! Så spurte jeg om hun kunne forklare meg hvorfor det står i saksbehandlingsrapporten at jeg skulle misten bonusen min når jeg har tidligere blitt fortalt av en annen at jeg ikke skulle miste bonusen min. Damen begynte plutselig å skrike på meg med en frekk tone! Jeg ba henne å ikke skrike på meg og da hun ikke hørte så la jeg på. Helt siden den dagen har jeg ikke fått en jævlig telefon fra hun Eva selvom jeg hadde prøvde å ringe henne 2 ganger! Bare for å si det sånn, dere som jobber med forsikringer er jævlig snille når det gjelder å selge tjenestene deres, men med engang ting skjer og folk prøver å få informajoner, begynner dere å oppføre dere annerledes. Somsagt tidligere, jeg vet at dere kommer ikke til å gjøre noe med dette, men jeg vil bare si at kundebehandlere hos fremtind er jævlig uprofesjonelle, IKKE serviceinstilt og jeg håper jeg aldri opplever dere igjen.
Har brukt både reiseforsikring og innboforsikring med utmerket resultat
Hurtig og god saksbehandling. God innsikt i problemløsning!
Svarte raskt etter innlevert skadeskjema, kjem ikke på noe som kan bli bedre🤔Og fikk flere tilbakemeldinger underveis etter at mobil var levert inn.
Veldig bra oppfølging, raske og effektive. I forbindelse med vannskade i campingvogn i sommer fikk vi veldig bra service fra første henvendelse.