Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk den bistand jeg hadde behov for samt erstatning uten forsøk på å komme seg unna. Opplever Fremtind som seriøse, solide og et bra forsikringsselskap.
Gode forsikringer med lo favør fordeler, kunne gjerne vært hurtigere saksbehandling på en skadet mobil ! Ellers bra saksgang!
Raskt oppgjør og behandling selv med stor pågang under pandemien.
Er veldig god kommunikasjon og svært fornøyd. Raskt behandling.
Fikk den erstatning jeg mente jeg skulle ha, og raskt oppgjør når saken var behandlet👍🙂
Tragisk kundebehandling, styr unna. De suger penger fra lommeboken deres og er langt fra medgørlig iforbindelse med skade.
Savner personlig kontakt, liker ikke at alt gjøres på nett. Vanskelig å vurdere dette når jeg ikke har hatt kontakt med et levende menneske !!