Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke så mye å si, har bare vært i kontakt med dere med denne ene saken ennå. Men han som kom her var flink, høflig og service innstilt, så jeg er fornøyd!
Veldig fornøyd med saksbehandler og hjelpen jeg fikk gjennom behandlingsperioden. Rask tilbakemelding på søknaden.
Saken er belyst på en saklig måte med profesjonell og seriøs behandling. Kan selvsagt bli kortere telefonventetid, men å bli oppringt er ok.
Stor bedrift dom kjøpe ut andre som gir dårlig service. Dekker ikke fly kostnader med medisinsk erklæringer . Fikk meg å avbestille en tur før jeg sendt inn papirer . Nekte å erstatte .
Jeg har ikke noe og utsette på dere.Jeg føler redsel og det er ikke deres feil. Men at det finnes så OND sinnede mennesker er vanskelig og forstå, går her handikapet håper det blir gjort noe med disse menneskene,ønsker ingen i Verden skal oppleve dette.Marit som er langt nede.
Alt i alt gikk det veldig greit når alle papirer var på plass :)
Noen sa at det er i orden om 2 minutter!! Det gjaldt min mailadresse, jeg fikk på siste og eneste mail fra dere som jeg kunne lese på min PC oppgjøret kom inn i min nettbank 3 og en halv uke etter skaden ,10 mobiler oss i mellom jeg sendte bilder og alt som dere ville ha angående saken Jeg ble sendt til 5-6 avdelinger, 2-3 ganger i løpet av 14 dagers periode hos dere