Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ventet i nesten tre måneder på oppgjør i en relativt enkel skade. Oppgjøret er i tillegg helt uforståelig.
Rask behandlingstid, men benytter en ugunstig verdivurdering som grunnlag for erstatningen.
Man treffer mennesker på telefonen når man ringer :)
Når skade er skjedd, er det null oppfølging fra selskapet. Forstår ikkje at dei tilbyr landbuksforsikring, når det er slik mangel på kompetanse og oppfølging. Sender takstmann, som aldri har vært i et fjos, for å ta takst på skade som er skjedd på innredning i foset
Ble lovet samme avtale som tidligere forsikringsselskap, altså 25% egenandel fra første krone, det va ikke tilfeller. Egenandel er 2000,- uansett. At man må dekke alle utgifter opp til 2000,- er ikke optimal for en hundeeier. Det er få turer til veterinær som koster så mye og det å gjentatte ganger må betale hele regninga hos veterinær blir dyrt i lengden.
Har fin erfaring med selskapet. Stort sett greie forsikrimgsoppgjør og god forklaring på det som det spørres om.
Hadde bilen på takst, fant noen feil og kunne dekke det, totalpris var under egenandel. Får bilen hjem å går over selv, der finner jeg flere skader i tilegg til havarert motor! Må selvv sørge for å få bil til verksted og en tilstandsrapport, dette måtte jeg selv dekke og fikk ikke igjen om dem erstattet skadene. Elendig service!