Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt svar for min saken! jrg er veldig fornøyd med servisen
Min erfaring fra et skadeoppgjør er god. Jeg opplever grei kundebehandling og et produkt til en god pris.
Har vært kunde hos Sparebank 1 Ringerike i alle år og har hatt våre forsikringer (nå Fremtind) der uten betalingsanmerkninger eller "benyttet" oss av forsikringen på noen måte. Når jeg tar kontakt og spør om vi har beste tilbud, så har vi ikke det når dere kan redusere total summen på forsikringen med mange tusen kroner etter en telefonsamtale.
Raske behandling, behjelpelige ansatte og promoterte på verksteder. Men høy egenandel🥲
Behandlingstiden. Vi fikk svar på vår sak innen 24 timer. Meget konstruktive tilbakemeldinger. Og erstatning innen 3 døgn.
Dårlig service, frekk folk jeg hadd aldri anbefaler dere til mine venner eller andre.
Hvor avhengige er vi ikke av mobilen i dag? for meg er den som en PC. Når uhellet først er ute må jeg via Fremtinds system levere inn telefonen hos Elkjøp, vente i opptil 1 uke for å få den tilbake. Hvorvidt den blir skrotet eller du får et "nesten nytt" produkt er uvisst, da du ikke kan kommunisere med verksted. Mitt alternativ er å reise 70 km, levere den hos Dr.Mobil og få den tilbake reparert innen 1 time. Men denne reparasjon (originaldeler) mot kvittering vil ikke Fremtind utbetale fordi det ikke er i overenstemmelse med deres vilkår. HVEM ER TIL FOR HVEM ?? Skjerp dere Fremtind og vær til beste for kundene !!