Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske behandling, behjelpelige ansatte og promoterte på verksteder. Men høy egenandel🥲
Behandlingstiden. Vi fikk svar på vår sak innen 24 timer. Meget konstruktive tilbakemeldinger. Og erstatning innen 3 døgn.
Dårlig service, frekk folk jeg hadd aldri anbefaler dere til mine venner eller andre.
Hvor avhengige er vi ikke av mobilen i dag? for meg er den som en PC. Når uhellet først er ute må jeg via Fremtinds system levere inn telefonen hos Elkjøp, vente i opptil 1 uke for å få den tilbake. Hvorvidt den blir skrotet eller du får et "nesten nytt" produkt er uvisst, da du ikke kan kommunisere med verksted. Mitt alternativ er å reise 70 km, levere den hos Dr.Mobil og få den tilbake reparert innen 1 time. Men denne reparasjon (originaldeler) mot kvittering vil ikke Fremtind utbetale fordi det ikke er i overenstemmelse med deres vilkår. HVEM ER TIL FOR HVEM ?? Skjerp dere Fremtind og vær til beste for kundene !!
From my first contact with the insurance agent to the day I fetched my car, everything went smoothly with any questions I had answered promptly. 100 % happy with the whole process
Er godt fornøyd med selskapet. Rask saksbehandling.
Jeg er selv totalkunde på alle mine 5 selskaper og har alle toppforsikringer på meg privat. De klarte ikke å dekke en fille sak på reiseforsikringen min og kunne heller ikke hjelpe meg når hjemmet mitt ble invadert av maur. Jeg kommer til å bytte alle mine forsikringer til et annet selskap som faktisk leverer. Fillesak for min del, men et prinsippsak. Jeg gikk 10. k i tap etter dødsfall i familien. Dette klarte ikke fremtind å hjelpe meg med. Smålig!!!!